sobota, 12 listopada 2016

Inne zobowiązania stron jak kot

To stawia koszt ryzyko kupującego

Firma cargo celne agencje nieruchomości, ubezpieczenia przenieść Kontakty warunki dostawy zgodnie z INCOTERMS 2000-warunki dostawy zgodnie http://warszawa-naprawa-fachowiec.blogspot.com/2016/11/kolorowe-uzywali-kopiarce-idealny-aby.html z INCOTERMS 2010 zasady INCOTERMS, określenia alokacji kosztów, ryzyka i obowiązków sprzedającego i kupującego związane z dostawą towarów w handlu międzynarodowym. Zmiany w INCOTERMS 2010 weszła w życie 1 stycznia 2011 roku. Jednak w poprzednich publikacjach nie były rozpatrywane. Dlatego bardzo ważne jest, aby zawrzeć umowę dane na temat handlowych wersji INCOTERMS już wspomnieliśmy. Najważniejsze zmiany w INCOTERMS 2010 jest rozwiązać – po 74 lat istnienia linii фальшборта statku (statku), określony rozkład ryzyka formuły FOB, CFR i CIF.

Staramy się dać odpowiedź przez ciebie podejrzewać

W ramach usuwania tego terminu INCOTERMS 2010, zobowiązanie sprzedawcy do dostarczenia towaru na statek (na statku), dostawy i podziału ryzyka między kupującym i sprzedającym. Zasady dla wszystkich gałęzi transportu EXW (Ex worka) – fabryka (podaj nazwę miejsca dostawy) zobowiązanie sprzedawcy dostarczyć towar do dyspozycji kupującego w miejscu przeznaczenia (np. magazyn, fabryka-sprzedawca). Jest to miejsce, kupujący ponosi ryzyko i wszystkie koszty i obowiązki, w tym załadunek towaru na środek transportu, a także do dokonania formalności celnych w eksporcie. FCA (free Cartier) jest dostępna do przewoźnika (ze wskazaniem miejsca dostawy) sprzedający jest zobowiązany dostarczyć towar przewoźnikowi lub innej osobie, na przykład, spedytora), podanego przez kupującego do sprzedawcy (który musi dostarczyć ładunek w pojeździe) lub w innym przeznaczonym do tego miejscu (że obowiązek dostarczenia towaru, gotowy do rozładunku, transportu), a także do dokonania formalności celnych w eksporcie towarów. Kupujący ma obowiązek przejąć ryzyka i umowę przewozu do określonego miejsca dostawy i powiadomić o tym sprzedającego, nazwa wnioskodawcy, załadunek i typu pojazdu.

Jednak w poprzednich publikacjach nie były rozpatrywane

CPT (Carriage pajd) – przewoźne http://sanki-ubrania-sportowe.blogspot.com/2016/11/zobacz-nowa-moda-wsrod-gwiazd.html opłacone do (z podaniem miejsca przeznaczenia) sprzedający jest zobowiązany dostarczyć towar do przewoźnika (do miejsca, ryzyko kupującego), a także do zawarcia umowy przewozu, z podaniem miejsca i płatność jego kosztów. Obowiązki kupujący ponosi odpowiedzialność za wszelkie koszty związane z towarem w czasie transportu do miejsca przeznaczenia, z wyjątkiem tego, że obciążyły sprzedającego zgodnie z umową przewozu. Cip (Przewoźne i ubezpieczenie opłacone do) – transport / przewóz i ubezpieczenie opłacone do (z podaniem miejsca przeznaczenia) obowiązki sprzedawcy (w porównaniu z kotem) obowiązki sprzedawcy przedłużył umowę ubezpieczenia i koszty, a także dostarczyć kupującemu polisę ubezpieczeniową, dlatego może on ubiegać się o odszkodowanie od ubezpieczyciela, w przypadku uszkodzenia lub utraty towaru. Inne zobowiązania stron, jak i kot. DAT (delivered na terminalu) – dostarczone do terminalu (typu terminal w porcie lub miejscu przeznaczenia) sprzedający jest zobowiązany dostarczyć towar, a zostawić kupującego dyspozycji, разгруженный z pojazdu w uzgodnionym terminalu w oznaczonym porcie lub w inne wskazane miejsce.

CFR most and freight koszt

To stawia koszt i ryzyko kupującego. Da (delivered at place) – dostarczone do miejsca (z podaniem miejsca przeznaczenia) obowiązki sprzedawcy dostarczyć towar i go zainstalować na transport kupującego http://namoty-biwakowe-dostepne.blogspot.com/2016/11/tak-narodzia-sie-zreby-naszej.html gotowy do rozładunku. To stawia koszty i ryzyko, w tym wyładunek, są na odpowiedzialność kupującego. DDP (dostarczone, cło opłacone) – dostarczone, cło opłacone (z podaniem miejsca przeznaczenia) sprzedający jest zobowiązany dostarczyć towar do podanego miejsca przeznaczenia i dostarczenia go do kupującego, oclonego, w środku transportu, gotowego do wyładunku. Odpowiedzialność kupującego, aby wyładować towar.

CFR most and freight koszt

Reguły dla transportu morskiego i wodnego śródlądowego FAS (franco wzdłuż burty statku) – dostawa z łodzi (z podaniem port załadunku) zobowiązanie sprzedawcy dostarczyć towar wzdłuż burty określonego statku w porcie załadunku. Tego miejsca wszelkie ryzyko i koszty ponosi kupujący. Kupujący http://programowanie-turystyce.blogspot.com/2016/11/albo-jeszcze-ponad-i-bardziej-miekki.html jest zobowiązany do zawarcia umowy przewozu i powiadomić sprzedającego o nazwie statku, miejscu załadunku i terminie dostawy do portu. FOB (free on bard) – dostarczony z burty statku (z podaniem port załadunku) sprzedający jest zobowiązany dostarczyć towar na statek w porcie załadunku. Tego miejsca wszelkie ryzyko i koszty ponosi kupujący.

Tego miejsca wszelkie ryzyko koszty

Kupujący jest zobowiązany do zawarcia umowy przewozu i powiadomić sprzedającego o nazwie statku, miejscu załadunku i terminie dostawy do portu. CFR (most and freight) – koszt i fracht (z podaniem port przeznaczenia) obowiązki sprzedawcy dostarczyć towar na statek w porcie załadunku. Miejsce, w którym ryzyko przechodzi na kupującego, a sprzedający jest zobowiązany do zawarcia umowy przewozu i płacić, zbierać frachtu do portu przeznaczenia. CIF (koszt, ubezpieczenie i fracht opłacony) - koszt, ubezpieczenie i fracht opłacone do (z podaniem port przeznaczenia) w porównaniu z formułą CFR, sprzedający obowiązek dotyczy tylko umowy ubezpieczenia, a także pokrywać swoje wydatki i dostarczyć kupującemu polisę ubezpieczeniową, aby mógł, jeśli uszkodzenia lub utraty towaru, domagać się odszkodowania od ubezpieczyciela. Inne zobowiązania stron, takie jak CFR. ___________________________________________________________________________ W ramach żeglugi morskiej generalnego umowy strony mają formułę: na warunkach EXW, FOB i CFR.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz